Volum de negoci

És el conjunt total d’ingressos que rep una empresa com a conseqüència de la seva activitat. Aquests ingressos procedeixen directament de les transaccions econòmiques que han estat efectuades per l’empresa durant un temps determinat. A més a més, el concepte també fa referència al valor total d’aquells béns i serveis que l’empresa ha proporcionat i venut en el seu dia a dia.

 

Anuncis

Quant a Josep Maria Bofarull

Sóc professor de Geografia i Història a l'institut de secundària de la Selva del Camp. La meva carrera professional s’ha desenvolupat al llarg dels últims vint-i-cinc anys en diferents àmbits laborals, tots ells vinculats a l’educació i la formació. Una de les meves passions és la història, i de manera molt especial la contemporània. M’interessen particularment els moviments socials com a instruments de transformació dels segles XIX i XX, fins a la seva culminació en els moviments de protesta i globalització de principis del segle XXI.
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en BLOC 5. CATALUNYA I ESPANYA EN UN MÓN GLOBALITZAT, Tema 9. El sector secundari. Indústria i construcció., Vocabulari Catalunya i Espanya en un món globalitzat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s